Boj proti obezitě prostřednictvím odpovědného marketingu

V rámci prohlášení ESA (European Snacks Association) jsme se zavázali k tomu, že reklamu na naše produkty nebudeme cílit na děti do 12 let, s výjimkou výrobků, které splňují jistá kritéria:

  • a) Buď splňují veškerá kritéria níže uvedená (týká se jedné porce):

  • nebo

  • b) výrobky dosáhly minimálně 25% snížení v jedné či více z těchto živin:

      • Kalorie

      • Celkový obsah tuků

      • Nasycené tuky

      • Sodík

      • Přidané cukry.

Pro účely výpočtu se bude snížení měřit podle složení výrobku v roce 2004. V tomto roce WHO vydala Světovou strategii týkající se stravy, fyzické aktivity a zdraví, v níž vyzvala výrobce k vylepšení výrobků.

Nebudeme podnikat ani žádné reklamní akce na slané pochoutky na základních školách s výjimkou případů, kde si to škola výslovně vyžádá nebo to výslovně schválí pro výchovné účely.