Intersnack, a.s.

Zažijte radost se slanými snacky

Jsme hrdí na skvělou chuť našich snacků

Společnost Intersnack působí na českém trhu od roku 1993, kdy navázala na úspěšnou výrobu tradičních českých brambůrků značky Bohemia v Choustníku. Obchodní úspěchy firmy doprovázené zájmem spotřebitelů o produkty z oblasti slaného snackingu vedly v letech 1993–1999 nejen k velkému rozšíření a modernizaci areálu místní továrny, ale především k zásadnímu navýšení kapacity výroby. V roce 1993 vstupuje na český trh rovněž německá značka Chio, která rozšiřuje portfolio českého zastoupení o další produkty.

Zatímco továrna v Choustníku byla vždy domovem spotřebiteli vyhledávaných značek Bohemia, Chio nebo Pom-Bär, vyrábí továrna v Hradci Králové již přes 30 let produkty z oblasti slaného pečiva. Spojením tradičních pekařských postupů, ruční výroby a moderních technologií zde vznikají Hradecké tyčinky, Arašídové křupky i další produkty, jejichž vysoká kvalita a znamenitá chuť se dlouhodobě těší velkému zájmu českých spotřebitelů.

Díky našemu širokému produktovému portfoliu si mohou lidé vychutnat brambůrky, oříšky, pečené snacky i zajímavé slané speciality. Žádný z produktů by však nevznikl bez profesionálního týmu zaměstnanců společnosti, jejichž vytrvalost, píle a znalosti přináší spotřebitelům oblíbené výrobky, které se dnes staly již pevnou součástí rodinných oslav, večírků či setkání s přáteli.

Intersnack CEE

Ve střední a východní Evropě působíme v 6 zemích: Rumunsku, České republice, Maďarsku, Bulharsku, Chorvatsku a na Slovensku.

Jsme hrdí na vybudovanou pozici předního výrobce slaných snacků a v našich pěti výrobních závodech zaměstnáváme až 1 500 zaměstnanců.

Intersnack Group

Všechny činnosti společnosti Intersnack Group zajišťují v jednotlivých zemích regionální a lokální jednotky.

Máme široké portfolio tuzemských i mezinárodních značek, a to od bramborových lupínků, oříšků, pečených snacků, až po různé slané speciality.

Mezi naše nejznámější značky patří funny-frisch, Chio, Estrella, Hula Hoops, POM-BÄR, McCoy´s, ültje, Vico, Tayto a Griffin´s.

Jako soukromá firma pracujeme s dlouhodobou perspektivou. Naší silnou stránkou je jedinečná kombinace znalostí lokálních trhů se zkušenostmi ze zahraničí. Charakterizuje nás týmová práce, podnikatelský duch, ale i odhodlanost stát se nejlepšími.

Fakta a data

> 3 mld.

EUR

obrat v roce 2022

650 tis.

tun

prodaných snacků v roce 2022

30

značek

zákaznicky orientovaná společnost

Firemní kultura

Internack působí na mnoha světových trzích a zaměstnanecká struktura je velmi rozmanitá. Všichni jsme k sobě tolerantní, sdílíme týmového ducha a motivaci stát se nejlepšími.

Velmi se zajímáme o důsledky našich aktivit – jejich dopady na zaměstnance, podnikání, ale i planetu.

Mezinárodní působení

Vyrábíme ve 44 závodech:

33 v Evropě, 3 v Austrálii, 3 na Novém Zélandu, 2 v Indii a 3 ve Vietnamu.