V Intersnacku nám jde o skvělou chuť, ale zároveň chceme vytvářet produkty na podporu zdravého životního stylu všech spotřebitelů.
Neustále pracujeme na inovacích a nových produktových řadách. Chceme komunikovat jasným, otevřeným a transparentním způsobem, aby lidé měli informace o zboží, které si kupují.
Naše produkty si můžete vychutnat s chutí, neboť jsou součástí vyvážené stravy a neustále reagují na požadavky udržitelnosti i měnící se preference spotřebitelů. A to ve všech oblastech, od nabídky zdravějších a udržitelnějších variant snacků, až po zefektivnění výroby obalů.
Změnou složení mnoha stávajících produktů jsme navýšili podíl výrobků s lepším nutričním profilem. Zaměřili jsme se na snížení tuku, soli, nepotřebných přísad a alergenů – to vše při zachování výtečné chuti. Navíc, po 20 letech nepřetržitého úsilí, se dnes 75 % našeho produktového portfolia může pochlubit pouze přírodní chutí.
Lahodné čočkové a cizrnové chipsy jsou od roku 2020 k dostání po celé Evropě a produktovou řadu jsme také doplnili o nesolené a nesmažené ořechy či ořechové směsi. Stejně inovativní přístup uplatňujeme i ve výrobních procesech, například u bramborových chipsů připravených bez smažení.
Intersnack Group je členem Evropské asociace snacků a signatářem EU Pledge.
EU Pledge je dobrovolná iniciativa předních potravinářských a nápojových společností, jejímž cílem je změnit způsob reklamy cílené na děti mladší 13 let. Jedná se o reakci vedoucích představitelů průmyslu na výzvy orgánů EU, aby potravinářský průmysl využíval obchodní sdělení výhradně k podpoře rodičů při volbě vhodné stravy a životního stylu pro své děti.
V souladu s našimi zásadami zodpovědného marketingu zaměřeného na děti a také s ohledem na zapojení do iniciativy EU Pledge v roce 2022 se Intersnack zavázal, že nebude na děti cílit žádnou svoji reklamu na brambůrky.
Pokud objevíte jakékoli marketingové sdělení, které se nezdá být v souladu s EU Pledge, a chcete podat stížnost, klikněte zde.
Staráme se o naše spotřebitele a bezpečnost výrobků je naprosto prvořadá ve všem, co děláme. Důsledným uplatňováním přísných bezpečnostních norem a zajištěním rozsáhlého systému kvality jsme schopni udržet nejvyšší úroveň výrobního procesu. Prostřednictvím srozumitelného, informativního a transparentního označování výrobků reagujeme na poptávku spotřebitelů po větší transparentnosti složek v zakoupených výrobcích.
Neustále pracujeme na snižování obsahu soli v mnoha našich produktech, přičemž vždy bereme v úvahu, jak množství soli ovlivňuje chuť a strukturu produktu. Například od uvedení ikonického produktu POM-BÄR v roce 1987 na trh jsme snížili jeho obsah soli o 37 %.
Vyvinuli jsme jeden z prvních receptů na arašídové máslo, který nevyužívá palmový olej, hydrogenované oleje, ani tuky. Produkt obsahuje 95 % arašídů, je vyroben bez přidaného cukru, s nízkým obsahem soli a díky arašídové slupce má i vysoký obsah vlákniny.
„Zdravější varianty by měly chutnat stejně dobře – nikoli skoro tak dobře – jako jiné produkty. Neděláme kompromisy v chuti.”
Takovou máme filozofii, pokud jde o inovace produktů. Úspěch a popularita našich čočkových lupínků se ukázala být jedním z největších původců růstu kategorie specialit.