Intersnack, a.s.

Odpovědnost

ke spotřebitelům

V Intersnacku nám jde o skvělou chuť, ale zároveň chceme vytvářet produkty na podporu zdravého životního stylu všech spotřebitelů.

Neustále pracujeme na inovacích a nových produktových řadách. Chceme komunikovat jasným, otevřeným a transparentním způsobem, aby lidé měli informace o zboží, které si kupují.

Naše produkty si můžete vychutnat s chutí, neboť jsou součástí vyvážené stravy a neustále reagují na požadavky udržitelnosti i měnící se preference spotřebitelů. A to ve všech oblastech, od nabídky zdravějších a udržitelnějších variant snacků, až po zefektivnění výroby obalů.

Hlavní aktivity

Změnou složení mnoha stávajících produktů jsme navýšili podíl výrobků s lepším nutričním profilem. Zaměřili jsme se na snížení tuku, soli, nepotřebných přísad a alergenů – to vše při zachování výtečné chuti. Navíc, po 20 letech nepřetržitého úsilí, se dnes 75 % našeho produktového portfolia může pochlubit pouze přírodní chutí.

Lahodné čočkové a cizrnové chipsy jsou od roku 2020 k dostání po celé Evropě a produktovou řadu jsme také doplnili o nesolené a nesmažené ořechy či ořechové směsi. Stejně inovativní přístup uplatňujeme i ve výrobních procesech, například u bramborových chipsů připravených bez smažení.

Čeho jsme již dosáhli

78 %

redukce

množství nasycených tuků v porovnání s rokem 2006

75 %

produktů

obsahuje pouze přírodní ingredience

88 %

produktů

bez umělých zvýrazňovačů chuti

97%

produktů

se slunečnicovým/řepkovým olejem s nízkým obsahem nasycených tuků

Odpovědný marketing: podepsáno společností Intersnack Group

Iniciativa EU Pledge

Intersnack Group je členem Evropské asociace snacků a signatářem EU Pledge.

EU Pledge je dobrovolná iniciativa předních potravinářských a nápojových společností, jejímž cílem je změnit způsob reklamy cílené na děti mladší 13 let. Jedná se o reakci vedoucích představitelů průmyslu na výzvy orgánů EU, aby potravinářský průmysl využíval obchodní sdělení výhradně k podpoře rodičů při volbě vhodné stravy a životního stylu pro své děti.

V souladu s našimi zásadami zodpovědného marketingu zaměřeného na děti a také s ohledem na zapojení do iniciativy EU Pledge v roce 2022 se Intersnack zavázal, že nebude na děti cílit žádnou svoji reklamu na brambůrky.  

Pokud objevíte jakékoli marketingové sdělení, které se nezdá být v souladu s EU Pledge, a chcete podat stížnost, klikněte zde.

Nejvyšší standardy kvality

Staráme se o naše spotřebitele a bezpečnost výrobků je naprosto prvořadá ve všem, co děláme. Důsledným uplatňováním přísných bezpečnostních norem a zajištěním rozsáhlého systému kvality jsme schopni udržet nejvyšší úroveň výrobního procesu. Prostřednictvím srozumitelného, informativního a transparentního označování výrobků reagujeme na poptávku spotřebitelů po větší transparentnosti složek v zakoupených výrobcích.

Redukce soli

Neustále pracujeme na snižování obsahu soli v mnoha našich produktech, přičemž vždy bereme v úvahu, jak množství soli ovlivňuje chuť a strukturu produktu. Například od uvedení ikonického produktu POM-BÄR v roce 1987 na trh jsme snížili jeho obsah soli o 37 %.

Inovace výrobků

Vyvinuli jsme jeden z prvních receptů na arašídové máslo, který nevyužívá palmový olej, hydrogenované oleje, ani tuky. Produkt obsahuje 95 % arašídů, je vyroben bez přidaného cukru, s nízkým obsahem soli a díky arašídové slupce má i vysoký obsah vlákniny.

Odpovědnost ke spotřebitelům | Příběhy

Inovace

Naplňujeme rostoucí poptávku po lepších snacích

„Zdravější varianty by měly chutnat stejně dobře – nikoli skoro tak dobře – jako jiné produkty. Neděláme kompromisy v chuti.”

Takovou máme filozofii, pokud jde o inovace produktů. Úspěch a popularita našich čočkových lupínků se ukázala být jedním z největších původců růstu kategorie specialit.