Rozhodující jsou pouze činy, které vedou k trvalým a viditelným změnám.
„Zdravější varianty by měly chutnat stejně dobře – nikoli skoro tak dobře – jako jiné produkty. Neděláme kompromisy v chuti.”
Takovou máme filozofii, pokud jde o inovace produktů. Úspěch a popularita našich čočkových lupínků se ukázaly být jedněmi z největších původců růstu v kategorii specialit.
Podobně jako mnoho spotřebitelů jsme také my znepokojeni velkým nárůstem plastového odpadu na zemi. V souladu s našimi cíli v oblasti cirkulární ekonomiky jsme vytvořili obalovou strategii, v rámci níž plánujeme eliminovat nadbytečný obalový materiál a současně podpořit plnou recyklovatelnost všech našich obalů.
„V rámci projektu jsme nejen získali sazenice stromu, ale navíc obdrželi řadu cenných informací o pěstování samotných makadamových ořechů.”
V oblasti udržitelného získávání zdrojů se společnost Intersnack zapojuje do řady lokálních projektů, jejichž cílem je vytvořit transparentní dodavatelský systém respektující podmínky udržitelného podnikání.
Abychom dosáhli angažovanosti našich zaměstnanců, rozvíjíme jejich talent a potenciál. To vyžaduje správné vedení a také vědomí, že pracujeme pro naše zaměstnance a nikoli naopak.