Intersnack, a.s.

Odpovědnost ke spotřebitelům

Inovujeme,

abychom naplnili poptávku po lepších snacích

Popularita našich inovativních čočkových lupínků se ukázala být jedním z největších původců růstu v kategorii specialit.

Prodej nové zdravé alternativy, která byla uvedena na trh pod různými značkami v 11 zemích po celé Evropě, vzrostl v roce 2020 o 72 % ve srovnání s předchozím rokem. Těší nás také, že Nielsen institut pro výzkum trhu zařadil v roce 2020 náš německý funny-frisch Linsen Chips produkt mezi 25 nejlepších průlomových inovací v Evropě.

Rostoucí poptávka po zdravějších produktech
Již před lety zaznamenala společnost Intersnack Group rostoucí poptávku po zdravějších a vyváženějších produktech. Anders Andersson, ředitel výzkumu a vývoje naší značky Estrella ve Švédsku, vysvětluje, jak v důsledku tohoto vývoje začal pracovat na novém výrobku: „Před deseti až patnácti lety si jen nepatrné množství lidí, kromě několika málo návštěvníků posiloven, uvědomovalo, kolik bílkovin přijímají. To vše se však změnilo a zájem o nutričně bohaté potraviny nyní mají i ostatní skupiny spotřebitelů.“

„Zdravější varianty by měly chutnat stejně dobře – nikoli skoro tak dobře – jako jiné produkty. Neděláme kompromisy v chuti.”

Anders Andersson, ředitel pro výzkum a vývoj, značka Estrella, Švédsko

Začali jsme hledat další zdravé ingredience s vysokým obsahem bílkovin. Po mnoha pokusech s řadou alternativ, které měly ve výsledku hořkou chuť, jako fazole, hrášek a chia, jsme si vybrali čočku. Proč? Protože má nejen vysoký obsah bílkovin, ale zachovává si i skvělou chuť, když se smíchá s dalšími jedinečnými ingrediencemi.

Méně tuku, skvělá chuť

Čočkové lupínky představují zdravější volbu, protože obsahují o 40 % méně tuku než klasické chipsy. I když je ale produkt sebezdravější, podstatná je vždycky chuť. Úspěch našich čočkových chipsů tuto skutečnost jen potvrzuje. Rakouští a němečtí spotřebitelé mají možnost pochutnávat si také na cizrnových chipsech. Vedle řady stávajících inovativních produktů je řada dalších stále ve vývoji. Naši příznivci se tedy mají na co těšit!

Zodpovědnost

ke spotřebitelům

Naším dlouhodobým závazkem je vyrábět pro spotřebitele chutnější, ale lepší druhy snacků. Neustále pracujeme na tom, aby naše produkty byly zdravější a obsahovaly především přírodní složky bez nadměrného množství soli, tuku, cukru a dalších doplňkových látek či alergenů.

Další příběhy z oblasti udržitelnosti

Makadamové ořechy

Podporujeme drobné farmáře na Malawi. 

Obalové materiály

Lepšími obaly podporujeme fungování cirkulární ekonomiky. 

Vedení zaměstnanců

Motivujeme naše zaměstnance k vyššímu nasazení a podporujeme rozvoj jejich talentu.